środa, 19 sierpnia 2015

#2 Ulubieńcy Lipca! ♡

Hej kochani!

Mamy już dawno sierpień, ale ja nigdy nie potrafię się wyrobić! Już ponad miesiąc minął pierwszych czerwcowych ulubieńców. Jeszcze miesiąc i zaczynamy ostro pracować! Więc wykorzystajmy ten miesiąc wakacji najlepiej jak potrafimy, bo następne wakacje dopiero za dziesięć miesięcy. 

Zaczniemy od muzyki! Która jest nie odłącznym elementem moich ulubieńców! W tym miesiącu przypadły mi do gustu trzy piosenki. Dwie dość nowe, a jedna znana już wszystkim, także mi, ale niedawno usłyszałam ją w reklamie i po prostu słuchając tej piosenki towarzyszyły mi bardzo dziwne uczucia, których nie umiem nazwać w każdym bądź razie pierwszy klip uważam za bardzo wakacyjny i jest moim faworytem!

 Madonna ft. Nicki Minaj - Bitch I'm Madonna


Natalia Nykiel - Bądź duży


 Kamil Bednarek - Dni których jeszcze nie znamy


Czas na ulubieńców kosmetycznych, których w tym miesiącu było mało, ponieważ chciałam jak najmniej nakładać na moją twarz w te upały. 


Maskara której test pojawił się na moim blogu, Test tuszu jak mogliście zobaczyć w teście maskara jest cudowna, pięknie pogrubia, wydłuża i rozdziela rzęsy!

Ostatnim kosmetycznym ulubieńcem jest korektor CC rozświetlający w kredce z Max Factor, ten produkt posiadam już od dawna, ale go nie używałam skusiłam się na niego, kiedy była go już resztka i tak go wykończyłam. Daje on delikatny, ale ekskluzywnie wyglądający połysk! Z chęcią koiłabym nowy, ale jest bardzo drogi jego cena to ok. 50 zł



Przejdźmy do gadżetów, jeśli tak to mogę nazwać!

Suszarka z szczotką do modelowania włosów nie znanej mi firmy w tym miesiącu sprawdziła mi się świetnie, jej używanie sprawiało mi przyjemność. Włosy po taki modelowani były gładkie i nie puszące się!






♡  Wakacje nas nie rozpieszczają, ale jednak było tych parę słonecznych dni, właśnie w takie dni nie odłącznym elementem mojej stylizacji były przeciwsłoneczne okular firmy Ray ban. Sprawdzają się świetnie, są originale ponieważ z przodu jest jakby takie lustro które wszystko odbija. Miałam małe trudności, aby zrobić zdjęcie! :D






Moim ulubionym jedzeniem w lipcu były iwółącznie słodycze, a te dwa szczególnie przypadły mi do gustu!

Uwielbiam batony i jogurty, dlatego to połączenie to strzał w dziesiątkę! Uwielbiam ten jogurt!





Drugim słodyczem będą kawowe cukierki Kopiko, jestem miłośniczka kawy, a szczególnie w takim wydaniu, w tym miesiącu spożywałam je nałogowo!




Czas na film lub serial tego miesiąca, w tym miesiącu będzie to film, który obejrzałam już po raz trzeci, ale film jest świetny i chyba nigdy się mi nie znudzi. Jest to '' Wyścig po życie " w filmie gra Selena Gomez i Ethan Hawke. Film taki jak lubię czyli sensacyjny i film akcji!



Zdjęcie tego miesiąc, a raczej zdjęcia bo jest ich kilka będą związane z palmami, w tym miesiącu zakochałam się w zdjęciach przedstawiających palmy, są one tak wakacyjne i dobrze kojarzące się z ciepłym klimatem i relaksem, kiedy tylko spoglądam na zdjęcia rozmarzam się!








7 komentarzy: