poniedziałek, 27 lipca 2015

Inspiracje - Paznokcie Hybrydowe. ♡

Cześć kochani! ♡

 

 

Ostatni zaczęłam interesować się manicure hybrydowym! Bardzo mi się to podoba. Jeszcze niedawno byłam bardzo temu przeciwna, ale teraz uważam że paznokcie hybrydowe to super sprawa! Zaczęłam się trochę zagłębiać w tę tematykę. Zaczęłam od filmików na YouTube.  I myślę nad tym, aby spróbować zrobić profesjonalnie taki manicure. Chciałabym przedstawić w tym poście kilka plusów i minusów paznokci hybrydowych. Mam nadzieję, że ten temat tak samo zaciekawi was jak i mnie na początku i może więcej się o tym dowiecie!

Zacznijmy od plusów paznokci hybrydowych!:

  • Takie paznokcie wyglądają świetnie!
  • Paznokcie utrzymuję się bardzo długo bez żadnych uszkodzeń nawet (2-3 tygodnie)
  • Jeśli taki zabieg jest robiony profesjonalnie, mogą być rożne wzorki na paznokciach
  • Taki paznokciom nic nie szkodzi możemy z nimi robić wszystko co tylko chcemy!
  • Paznokcie pod hybrydami bardzo szybko rosną!
  • Taki zabieg można wykonać samemu w domu jeśli mamy odpowiedni do tego sprzęt!

Po tych dobrych stronach musimy przejść do minusów, ponieważ ich też kilka jest!:


  • Po ściągnięciu hybryd paznokcie są trochę osłabione.
  • Hybrydy robione profesjonalnie i kosmetyczki to nie mały wydatek (od 40 zł do nawet 100 zł)
  • Kupienie całego zestawu do hybryd, aby je wykonywać samemu to wydatek ( od 100 zl do nawet 300 zł)

Po tym małym rozeznaniu możemy zauważyć, że tych dobrych stron jest więcej i że warto spróbować i przetestować, bo z tego co widziałam efekt jest powalający. Przedstawie wam zdjęcia manicure hybrydowego, który chciałabym gościć na swoich paznokciach! 


















JEŚLI BĘDĘ JUŻ ROBIŁA HYBRYDY TO WŁAŚNIE TE BARDZO PRZYPADŁY MI DO GUSTU!



To już wszystkie inspiracje, które bardzo mi się spodobały, ale najbardziej właśnie te ostatnie, a wam jakie przypadły do gustu. Jeśli takowe zrobię na pewno was o tym poinformuję!:)

PS. Nie zapomniałam o ulubieńcach, po prostu będą oni trochę spóźnieni, ale na pewno się pojawią!:)

14 komentarzy:

  1. te czarne paznokietki sa sliczne
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne inspiracje, muszę w końcu się odważyć na hybrydy :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie mi się podobają :-)) !

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podobają mi się te białe z czarnym wzorem :)
    pozdrawiam,

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  5. miętowe cudowne i te w bezu
    także białe z nutą złota również są cudne

    OdpowiedzUsuń
  6. Inspiracje są świetne.
    Sama z chęcią zrobiłabym sobie hybrydy, ale jak będzie.. zobaczymy :)
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! :) Te 3 od góry właśnie niedawno miałam :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje. :) Muszę je wysłać mojej siostrze, może mi takie zrobi.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam hybrydowe paznokcie, bardzo zniszczyły mi płytkę paznokciową. Ja osobiście nie zrobię sobie więcej taką metodą paznokci :)
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nie miałam paznokci hybrydowych ale mam w planach w wakacje sobie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze mówiąc nigdy nie miałam założonych hybryd, tylko żelowe czy akryle, więc chyba w końcu muszę się przełamać :)
    https://swiatmalutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tam nigdy nie miałam potrzeby, żeby robić paznokcie hybrydowe, raz poszłam na żele do kosmetyczki i to była najgorsza paznokciowa decyzja ever
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń