niedziela, 19 lipca 2015

Test i recenzja tuszu z Maybelline Lash Sensetional! ♡



Hejka!













Mam dla was dzisiaj test pewnego, chyba już bardzo znanego tuszu z Maybelline Lash Sensetional! 
Chciałabym zacząć od tego, że ten tusz już mam od ponad dwóch miesięcy. Zacznijmy lepiej od bardziej ogólnych informacji. 


♡ Tą maskarę dostaniemy wszędzie gdzie są szafy Maybelline ja ją kupiłam w Rossmanie za około 34 zł. Więc cena dość wysoka, bo tusze dostaniemy już za 15 zł i też są naprawdę bardzo dobre! Na pierwszy rzut oka widzimy piękne opakowanie, które jest metaliczno różowe i wygląda bardzo ekskluzywnie.



♡ Moje wymagania co do tuszów do rzęs są duże, ponieważ moje rzęsy są długie i gęste, więc oczekuję że efekt będzie ŁAŁ i taki tutaj jest, jestem zwolenniczką mocnych, ale naturalnie wyglądających rzęs, czyli nie lubię jak powstają tak zwane pajęcze nóżki, przy niektórych maskarach ten efekt bardzo łatwo uzyskać, przy tej też tak można, ale mi wystarczy jedna warstwa tuszu, aby moje rzęsy wyglądały nieziemsko i przykuwały uwagę.

♡ Maskara jest bardzo dobra, nie skleja rzęs nie osypuję się w ciągu dnia, wytrzymuję całą dobę jeśli nie śpimy ( testowałam ). Ma dużą sylikonową szczoteczkę która z jednej strony jest wybrzuszona i ma dłuższe włoski, a z tej strony gdzie jest wklęśnięta ma krótsze. Szczoteczką dobrze się operuję, ale ja i tak zawsze się ubrudzę.  Jeśli chodzi o to czy ta maskara jest wydłużająca czy pogrubiająca, to uważam że obydwa kryteria spełnia, ale lepiej wydłuża rzęsy niż je zagęszcza. 



♡ Na dole na zdjęciu możecie zobaczyć efekt przed i po... ogromna różnica prawda?... Od razu oko jest o wiele wyraźniejsze! Oczywiście jak ktoś nie lubi, aż tak mocnego efektu może tyle nie machać ta szczoteczką jak ja, ja po prostu chciałam dotrzeć do każdej rzęsy i aby efekt był równomierny i chyba taki uzyskałam!








♡  Jak wam się podoba mój efekt, bo mnie w pełni zadawala? Jakie macie zdanie o tym tuszu po mojej recenzji i czybyście go kupiły?:) 

Do zobaczenia kochani, chce wam z całego serca podziękować za 100 obserwacji, które wybiło na moim blogu, dziękuj! A tym czasem do następnego! ♡♡♡











9 komentarzy:

  1. Mamusiu, jakie piękne rzęsy *.* Widac, że maskara dobra :)
    Super post ^^

    Mój blog~KLIK ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny tusz! Masz mega długie rzęsy ;)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, muszę go przetestować, bo efekt jest super :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt! :D
    http://magicloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny tusz :3
    zapraszam na mojego bloga :D http://bymikabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny post! Tak trzymać :)

    Zapraszam na bloga, jeśli zaobserwujesz napisz mi w komentarzu, a odwdzięczę się jak najszybciej :) :)


    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. No , rzęsiska jak sztuczne. Cudo z nimi zrobiła ta maskara. Czekam na promocję i testuje. ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda ciekawie, może nawet się skuszę;)
    Bardzo fajny efekt.

    niecoironicznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny tusz! Bardzo podkreśla rzęsy ^^
    Jeszcze 30 osób do pełnej 200!:) Będzie mi bardzo miło, jeżeli wejdziesz i zostaniesz u mnie na dłużej:) zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń