sobota, 11 lipca 2015

Przegląd modnych w tym sezonie wianków!

Siemka!

W ostatnim czasie, gdzie nie wyjdę widzę ludzi, którzy mają wianki na głowie z sztucznych kwiatów. Bardzo podoba mi się ten look i z tego co wiem nie tylko mi! Przyodziane dziewczyny w takie wianki chodzą na koncerty, na rożne festiwale, na spacer, na luźne wyjście z przyjaciółmi, na zakupy do warzywniaka i wszędzie indziej. Zwykle taka ozdoba gości na głowie młodej dziewczyny, ale znajdą się też takie, które są już starsze i maja takie wianki jak na przykład  Mafaschion czyli znana blogerka. Ta moda zagościła u nas od niedawna czyli rok temu, a teraz to już jet tego wyspyp każda dziewczyna ma taki wianek. Jeszcze 3 - 4 lata temu jakby ktoś ubrał taki wianek, wyśmiano by go, cóż to ma to on na głowie, a teraz to już normalne. Taki wianek jest bardzo uroczy i dziewczęcy, kojarzy mi się bardzo z wiosną oraz latem. Potrafi ożywić każdą szarą stylizacje. Jest bardzo dobrym dodatkiem do niecodziennych stylizacji na przykład na jakieś specjalne okazje, ale także na zwykły dzień. Jeśli chodzi o dostępność takich wianków to nie ma z tym najmniejszego problemu, w każdej sieciówce, taką o to ozdobę znajdziemy. Jego cena pozostawia wiele do życzenia, bo zwykle jest to wydatek od 20 zł do nawet 70 zł. Przygotowałam dla was przegląd takich wianków. Piszcie, które wam się podobają! :) Do następnego kochani!


Claire 's ok. 30 zł


claire 's ok. 30 zł

Claire 's ok. 30 zł

Claire 's ok. 30 zł

Claire 's ok. 30 zł

Claire 's ok. 35 zł

Claire 's ok. 45 zł

Claire 's ok. 65 zł

Claire 's ok. 65 zł

Claire 's ok 65 zł

Claire 's ok. 75 zł

Bershka ok. 25 zł

Bijou Brigitte ok. 40 zł

Bijou Brigitte ok. 65 zł

H&M ok. 20 zł

H&M ok. 25 zł

H&M ok. 50 zł

20 komentarzy:

  1. Mówiąc szczerze, wianki to nie mój styl, ale i tak są cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się takie wianki, muszę kupić :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi bardziej podobają się te z drobniejszymi kwiatami.Nadal zastanawiam się nad kupnem , nie jestem do końca pewna czy bym go nosiła :/
    http://idonotknowittoanutter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jestem fanką takich wianków :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Claire's w Polsce jest zdecydowanie droższy niż w Anglii, jednak asortyment ten sam. Twoje wybory są w 100% trafione na te lato ! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc, bardzo mi się to podoba, jednak nie potrafiłabym wyjść z czymś takim na ulicę ;o Czułabym się dziwnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wianki! Chodzę w nich na okrągło :))
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne wianki <3 zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Są przeurocze,ale tak jak pisałaś cena z kosmosu!
    http://youmusntbeafraid.blogspot.com/ zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja siostra kupiła jeden w Takko Fashion za 13 zł i jest przeuroczy :)
    www.pisany-z-pasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiekne sa te wianki :)
    zapraszam do mnie sylviasyll13.blogspot.co.uk i moze obserwujemy? :)
    +moglabys poklikac w linki w ostatnim poscie? bede wdzieczna :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej spodobały mi się wianki z H&M ;)
    julia-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podoba mi się wianek 3 i 11. Świetny post, kreatywny.
    Zapraszam do mnie: http://blue-alaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog, każdy wianek mi się podoba ;) zapraszam do mnie!! fallendreamer9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog i fajne te wianki :) obs-obs? jeśli tak to zacznij i napisz u mnie w kom że obserwujesz i link do bloga
    http://fociaaa123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne są te wianki, też mam jeden i bardzo go lubię :)
    http://ominion102.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne ,piękne kompozycje i kolory chyba musze sobie taki sprawic ^^
    http://angielskalukrecja.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne! <3
    Pozdrawiam
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń