środa, 8 lipca 2015

#1 Ulubieńcy miesiąca! - Czerwiec.


Hei, Hei




W końcu czas na ULUBIEŃCÓW MIESIĄCA po raz pierwszy na moim blogu! Nigdy nie mogłam zabrać się do do tego postu, a jak już mnie coś natchnęło to już było za późno, aby co kol wiek zrobić, ale tym razem się nie spóźniłam. (Niestety znowu się spóźniłam , bo dodaję to później!) I mam nadzieję, że od tej poru ulubieńcy będą pojawiali się co miesiąc! Czerwiec był dla mnie dość ciężkim miesiącem, ale także przyjemnym! Ulubieńców trochę jest, więc zaczniemy!


Zaczniemy od muzyki, abyście w czasie czytania mojego posta mogli by jej posłuchać! Będą to trzy hity, które towarzyszyły mi przez ten cały miesiąc, jeden ogromnie tak mi się podobał w czerwcu, że gości u mnie na dzwonku na telefonie, a następne dwa są tak bardzo wakacyjne, że zawsze kiedy ich słucham mogę się tak na maksa wyluzować i zrelaksować!

 

Sarsa - Naucz mnie.





David Guetta ft. Nicki Minaj - Hey Mama




Fifth Harmony - Worth it






Cóż dalej? - Może ulubione kosmetyki w tym miesiącu?:) A więc jest ich kilka! Pierwszym z nich jest krem do rąk o zapachu cytrynowym z firmy Anida. Krem ten kupiłam w aptece. Jest bardzo dobry, dobrze nawilża i zmiękcz ręce oraz szybko się wchłania, ale i także ma taki orzeźwiający i intensywny zapach, a więc same plusy!






Następnie, chyba już wszystkim znany lakier z eveline, bardzo go lubię nie mam do niego zastrzeżeń może jedno na moich paznokciach utrzymuję się tylko dwa dni, ale to tak każdy praktycznie lakier na moich paznokciach. Bardziej chodzi mi o kolor w tym miesiącu, jeśli miałam pomalowane paznokcie to na biało, zakochałam się w tym kolorze na paznokciach!






Już ostatnim kosmetykiem będzie coś co mnie urzekło czyli odżywka do włosów z Schwarxkopf. Odżywkę mamy używać na mokre włosy i nie spłukiwać, a ja ją używam codziennie, na sochę włosy. Odżywia je i nadaję im piękny zapach, który kojarzy mi się z wakacjami, czyli zapach kokosa.








Następną kategoria to jedzenie, mam dla was coś innego, nie jada nikt tego na co dzień, ale są to takie słodycze fasolki, które kupiłam w rosmanie, są to fasolki tylko dobrych smaków! I naprawdę są pyszne! Mogłabym je jeść codziennie!






A teraz coś bardziej co każdy zna i to jadł! Czyli truskawki! Uwielbiam ten owoc, a co dopiero, kiedy mogę go mieć w każdej ilości bo jest na to sezon, truskawki są jednym z moich ulubionych owoców!






Przyszedł czas na jakiś film lub serial! W tych ulubieńcach mam dla was serial, który większość może z was znać czyli Warsaw Shore. Zaczęłam oglądać ten serial z nudów, ale bardzo go polubiłam, coś luźnego do pośmiania się! Kto z was ogląd ten serial?










Ulubionym wydarzeniem w czerwcu był dla mnie Noc w mojej Szkole, która była ostatnią imprezą klasową, była bardzo udana!


Jeszcze jedno wydarzenie z tego miesiąca na długo zapadnie mi w pamięci czyli noc pod namiotami i koncert Eweliny Lisowskiej w tym samym dniu z okazji dni mojego miasta, świetnie spędziłam ten dzień i wieczór i co najważniejsze z naprawdę fajnymi osobami!








Przygotowałam dla was jeszcze jedną kategorie Ulubione zdjęcie miesiąca! W tym miesiącu dużo się smuciłam, że żegnam się z moją klasą, wyjątkowo przykro mi było że zegnam się z moją przyjaciółką, która jest dla mnie bardzo ważna, na szczęście moje marzenia się spełniają i się jednak nie rozstajemy! Więc w tym miesiącu ulubione zdjęcia są właśnie z nią, bo chciałam jak najlepiej spędzić ten ostatni czas z nią, a jednak nie będzie ostatni! 








Jak wam się podobają moi ulubieńcy? Czy przypadło wam coś do gustu z moich ulubieńców, jeśli tak to co? Do zobaczenia kochani w następnym poście, który będzie o mojej zmianie fryzury! :)


16 komentarzy:

  1. Piosenka Davida Guetta bardzo mi się podoba. U mnie bez kremu do rąk ani rusz. *nie na widzę suchych rąk* XD. A fasolek jeszcze nie jadłam ale twój post zmotywował mnie do spróbowania ich. A pamiętaj jeśli przyjaźń jest prawdziwa, przetrwa wszystko! :)) Zapraszam na recenzje filmu → MINIONKI! POZDRAWIAM! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śweitne piosenki! Fasolki! :3 Ja używam rzadko takich kremów. :/
    julia-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetni ulubieńcy! Również lubię tę piosenkę Sarsy i fasolki ^^
    Piękne zdjęcia z przyjaciółką ;)

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy wspólnego ulubieńca, piosenkę Sarsy :)
    Zapraszam również na ulubieńców :)
    http://claudiablog-welcometomyworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piosenka sarsy jest równiez moim ulubieńcem :)
    http://olusiova27.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O też uwielbiam piosene sarsy :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Na odżywkę muszę się skusić ;)

    www.chmielova.blogspot.com :) zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Uwielbiam te 3 utwory które wymieniłaś! :)

    Blog Mel ->KLIK Zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie piosenki które wymieniłaś również były moimi hitami w czerwcu i w sumie dalej bardzo chętnie ich słucham! :)
    POZDRAWIAM, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te fasolki :) Są pyszne :)

    http://paulisiowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham te fasolki o smaku candy floss!
    -----------
    http://polowcia--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. piosenke sarsy również uwielbiam ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jutro znowu gonić, biec, latać ponad. !♥

    Zapraszam do mnie:
    wedlug-zycia.blogspot.com
    chcialamtylkoszczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Sarsa - Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń